מידע להורים מסגרות חינוכיות

אפשרויות שעומדות בפני ילדים על רצף האוטיזם
הבחירה בין אפשרויות שונות להשמה במסגרת חינוכית היא לא בהכרח קלה.
אפשר להסכים על כך שבסופו של דבר היינו רוצים לראות את כל אחד מהילדים משתלב במסגרת רגילה עם מינימום תמיכות. להשתלב במסגרת רגילה בהצלחה משמעותה לקחת חלק בפעילויות השונות שהם חלק מסדר היום, להיות פעיל בהם מעמדה של התמצאות, להפיק מההתרחשות החברתית, המשחקית והלימודית שמתרחשת ולהצליח להתקדם ולהתפתח כדי לעמוד במשימות ההתפתחותיות שעומדות בפני הילד. ילד שמשולב צריך לחוש מידה של איזון בין מידת היכולת שלו והאפשרות שלו לחוות שליטה והצלחה ללא עזרה, לבין הצורך להעזר על מנת להיות חלק מקבוצת בני הגיל .
מה המסלול שמאפשר לילד להיות משולב עם בני גילו
מעון תקשורת, לילדים עד גיל 3

גן תקשורת, ללא סל בריאות מקדם.

גן תקשורת עם סל בריאות מקדם.

שילוב יחידני בכיתה רגילה(גן רגיל). נקרא שילוב דפרנציאלי.             

כיתה תקשורתית(גן תקשורת)  וממנה יציאה לשילוב  פרטני בכיתה רגילה

כיתה תקשורתית(גן תקשורת)  ללא אפשרות שילוב פרטני.

כיתה תקשורתית, שמשולבת כקבוצה בכיתה רגילה רוב שעות היום.
 
 
עמיתים מדרך עוז:  טלפקס: 077-5357652     |     נייד: 055-8859659      |      דוא"ל:  baitamitim.eti@gmail.com      |     כתובת:  מושב מדרך עוז. מ.א. מגידו  
עיבוד מידע , עיבוד מידע חושי  ויסות חושי, טיפול באוטיזם, טיפול באוטיזם ביקנעם,  קבוצות טיפוליות , מיומנויות חברתית, טיפול בוויסות חושי, מרכז טיפולי רב מקצועי לטיפול באוטיזם, טיפול פסיכולוגי, טיפול ריפוי בעיסוק, טיפול קלינאית,  טיפול שפה,  טיפול דיאדי,  ABA  ניתוח התנהגות, אבחון פסיכיאטרי, התיעצות פסיכיאטרית, מידע להורים בנושא אוטיזם, טיפול באוטיזם באיזור העמק, טיפול בויסות חושי באיזור העמק, אתי ארד,  מרכז הדרכה בית עמיתים, , הגישה האינטגרטיבית, ASD,  ספקטרום אוטיזם.